Jsme třetí největší komunikační skupina na světě. Ve více než 100 zemích klientům pomáháme budovat silné značky a transformovat marketing. Náš přístup Power of One je založen na integraci všech disciplín do jednoho celku. Experti na kreativu, média, data i technologie u nás pracují společně jako jeden tým. Přidej se k nám!

6 důvodů, proč pracovat v Publicis Groupe

Komplexní marketing

Kreativa, mediální plánování, PR, mar-tech, data a nejlepší expertíza na digital k tomu. U nás najdeš celý svět marketingu pod jednou střechou. Díky tomu můžeš připravovat komplexní kampaně a zblízka vidět různé disciplíny. A když objevíš skrytý talent, můžeš v rámci domu jednoduše změnit tým. 

Neformální firemní kultura

I když jsme velká firma, zakládáme si na přátelské a otevřené atmosféře. Všichni si tykáme, o dění ve firmě spolu mluvíme na rovinu, a když dostaneš nápad, můžeš s ním jít přímo za šéfem. Po práci pak společně vyrážíme na beach volejbal, deskovky, grilování nebo prostě "na jedno".

Práce na TOP projektech

V  Publicisu budeš hrát první ligu. Naši klienti jsou velké světové značky i české štiky, které se nebojí inovací. Budeš pro ně vymýšlet strategie, plánovat kampaně a pomáhat s digitální transformací. Jako regionální Center of Excellence se navíc podílíme i na mezinárodních projektech.

Kanceláře u vody

Sedíme v moderních kancelářích u Vltavy v nové čtvrti DOCK. Budeš tu mít výhled na všechny strany, oběd si dáš na terase nad řekou a dopravíš se sem pohodlně MHD, autem i na kole, na která tady máme dvě kolárny. Taky si sem můžeš přivést svého malého parťáka: jsme Kid & Dog Friendly!

Práce s technologiemi

K práci využíváme Salesforce, Adobe, Tableau, Power BI, Azure, Google Marketing Platform i DV360. Jsme partneři klíčových hráčů reklamního trhu jako je Seznam, Adform, Google, Facebook, HubSpot, Digiseg, TikTok nebo Keboola. A když nám jejich nástroje nestačí, tak si vyvineme vlastní. Třeba software, kterým zpracováváme data z miliard zobrazení reklam.

Stabilita & perspektiva

Jsme stabilní firma se zázemím třetí největší komunikační sítě světa. Máme diverzifikované portfolio více než 270 klientů z různých odvětví. Navíc se specializujeme na marketingové disciplíny s vysokou přidanou hodnotou, které mají budoucnost: online média, data a mar-tech.
Díky tomu dlouhodobě rosteme a nabízíme perspektivní práci.

PUBLICIS GROUPE V ČÍSLECH

  • 370

    lidí

  • 4 850 m²

    kanceláří

  • 50 %

    žen

  • 11

    národností

  • 10

    linek MHD

  • 270

    klientů

  • 2

    kolárny

  • 6 mil. Kč

    investic do vzdělání

  • 1994

    vstup do ČR

PUBLICIS GROUPE V ČÍSLECH

  • 370

    lidí

  • 4 850 m²

    kanceláří

  • 50 %

    žen

  • 11

    národností

  • 10

    linek MHD

  • 270

    klientů

  • 2

    kolárny

  • 6 mil. Kč

    investic do vzdělání

  • 1994

    vstup do ČR

Koho u nás můžeš potkat

Nikol

Kreativní ředitelku Leo Burnett a MSL formoval od počátku svět digitálu a sociálních médií. Ráda kombinuje data, silný insight, chytrou myšlenku a technologie. Za svou práci získala řadu kreativních cen. Rok žila pod mostem - na nákladní lodi s galerií uvnitř.

Martin

Když na VŠE před lety zašel na přednášky o online marketingu Lukáše Kružberského a Martina Beneše z Red Media, měl o svojí budoucí práci hned jasno. Nastoupil so RTB týmu a dnes je to náš hlavní expert na nové reklamní technologie. Mimo to také hraje s kapelou heavy metal a skládá hudbu.

Milota

Pochází ze Slovenska, žije v Praze, studovala v Portugalsku a USA a dodnes moc ráda cestuje. U nás zakotvila v data & tech divizi Kindred, kde se věnuje e-mail marketingu. Na práci v Kindredu nejvíc oceňuje, že si zde každý může vybrat vlastní směr a rozvíjet svoje schopnosti.

Petr

Absolvent novinařiny, který záhy přičichl ke kouzlu reklamy a už u ní zůstal. Jako copywriter psal pro agentury Grey, Ogilvy, Leo Burnett či Young & Rubicam. Posledních pět let vede jeden z našich kreativních týmů. Rád si s tebou dá partii mariáše, ale pozor, vážně dost umí.

Karel

Do Publicis Groupe přišel v rámci akvizice digitální agentury Red Media. Dnes v naší mediální divizi vede analytický tým datových specialistů, se kterým zajišťuje webovou analytiku, datovou infrastrukturu a vývoj software. Po večerech pak skládá hudbu a hraje fotbal.

Lucie

V Kindredu vede tým, který na základě dat mapuje uživatelskou cestu zákazníků v onlinu. Zdá se ti to jako zajímavá práce, ale s marketingovou automatizací, CRM a dalšími platformami máš zatím jen dílčí zkušenosti? Lucie tě ráda zaučí, stačí ochota se učit a nebát se zeptat.

Martin

Grafik a motion designér, který v Publicis Groupe prošel hned několika agenturními týmy. Začínal s grafikou pro sociální média, nyní se v post-produkčním týmu naplno věnuje vizuálním efektům a 3D. Mimochodem, v práci potkáte i jeho dvojče Ondřeje.

Nikola

Usměvavá činorodá holka, co se nebojí vzít příležitost za pačesy. Zabalila práci v marketingu v Brně, aby u nás v Publicis Groupe začala po měsících home officu s plánováním médií. Úplně od nuly, ale chytlo jí to! Baterky dobíjí kávou a každodenním cvičením crossfitu.

Filip

Že nikdy není pozdě změnit obor dokazuje příběh Filipa, který vystudovanou biotechnologii vyměnil za analytiku dat v mediální agentuře. Dnes už vyškolený data engineer k nám přišel z ÚVJ v Řeži, kde se věnoval výzkumu v oblasti vozidel na vodíkový pohon.

Míša

V naší PR agentuře MSL vede tým, který pracuje pro klienty McDonald´s či MARS. Zkušenosti v oboru získala během šesti let v agentuře PR.Konektor, kde se starala o široké portfolio značek od PlayStation přes Jack Daniel's po Milku. Její osobní život řídí dcera Josefína.

Anna

Téměř pět let strávila v konkurenční agenturní skupině Omnicom, kde vyrostla z juniorní pozice až na Group Head s portfoliem velkých klientů. V Publicisu, kde se dnes stará o mediální strategii globálních i lokálních značek, ji baví unikátní propojení týmů z médií a kreativy.

Tomáš

Začínal v korporátním PR. Chyběla mu ale kreativita a tak hledal změnu. Šanci dostal v Leo Burnett, kde zakotvil v accountském týmu. Burnetty pak na čas opustil, ale brzy se k nám zase vrátil. Kvůli atmosféře a nenahraditelnému týmu. Dnes je zpět jako campaign manager.

Petr

Jako datový analytik Kindredu se řídí heslem „Co nelze odreportovat, nemůžeš ani predikovat.“ Dohlíží na správný směr v oblasti business inteligence a data science, pomáhá automatizovat administrativní proces náboru a v malíku má platformy Microsoftu.

Kristýna

Ze všech lidí v komunikační divizi má o klientských zakázkách nejlepší přehled Kristýna. Koordinuje kalendáře více jak 20 kreativců, hlídá termíny a proces vzniku kampaně od A do Z. Se svým organizačním talentem a důsledností je tou pravou na svém místě.

Honza

Okolo marketingu se točí přes třináct let. Jako absolvent teorie filmu se nejdřív věnoval hlavně tomuto oboru a přičichl i ke koprodukci. Dnes v týmu Starlink připravuje pro klienty speciální obsahové spolupráce a nestandardní projekty. Jinak rád vaří, poslouchá math rock a cestuje.

Aleš

Kromě toho, že je zkušeným webařem a vede tým vývojářů zaměřených na Frontend, má i zajímavý koníček. Zajímá se o pěstování rostlin metodou hydroponie a aquaponie a v blízké budoucnosti se chystá rozjet vlastní pěstírnu. Na práci v Kindredu ho baví super parta a různorodost projektů.

Andrea

Vystudovala digitální marketing na Northumbria University v Anglii. V současnosti u nás vede tým specialistů na social media a podílí se přípravě komunikačních strategií. Nejvíc si užívá společné teambuildingy, ale ráda tě vytáhne i na hodinu jógy nebo gin & tonic.

Honza

Vede část nákupního oddělení, která se zaměřuje na online a print. V mediálním businessu se pohybuje od roku 2008, prošel mediálními agenturami OMD a Starcom, poté vedl online prodej ve vydavatelství CNC. Ve volném čase se věnuje rodině a hraje závodně basketbal.

Benefity - protože nám na našich lidech záleží!

Práce dokáže být náročná. Psychicky i fyzicky. Proto máme v Publicisu benefity, které nám zpříjemňují pobyt v kancelářích a přispívají k pohodě, zdraví i profesnímu růstu.

Power of well-being

Jeden z následujících benefitů dle vlastního výběru:

  • Příspěvek na životní pojištění
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Stravenkový paušál
  • Systém Cafeteria

Power of health

  • 1 týden dovolené nad rámec zákona
  • Kompenzace pracovní neschopnosti
  • 3 sick days
  • Psychoterapeut

Power of fun

  • Firemní chata a teambuldingy
  • Partnerské slevy
  • Sportovní a zájmové akce
  • Společné snídaně

Power of growth

  • Podpora individuálního rozvoje
  • Interní i externí tréninky
  • Workshopy
  • Sdílení know-how

Power of workplace

  • Flexibilní pracovní doba
  • Občerstvení v kanceláři
  • Dog friendly office
  • Relax zóny, fotbálky, koloběžky

VOLNÉ POZICE