Jsme nový typ komunikační skupiny. Experti na kreativu, média, data i technologie, kteří pracují jako jeden tým. Společně pomáháme klientům budovat silné značky a vítězit ve světě platforem. Náš přístup Power of One je založen na integraci všech marketingových disciplín do jednoho celku. Díky tomu dokážeme poskytovat komplexní služby a stavět klientské týmy na míru vašim potřebám.

Služby

Vedení společnosti

Tomáš Varga

Chief Executive Officer

David Krňák

Chief Media Officer

Gabriel Zábušek

Chief Technology Officer

Jaroslav Malina

Chief Communications Officer

Barbora Čermáková

Chief Talent Officer

Lucie Mikolášková

Chief Financial Officer

Naše síť

Skupina Publicis Groupe, založená v roce 1926, je světovým leaderem v oblasti komunikace. Skupina působí ve všech fázích komunikačního procesu, od poradenství až po realizaci, a kombinuje transformaci marketingu s transformací digitálního podnikání. Publicis Groupe je významným partnerem svých klientů v procesu marketingové transformace směřující k větší personalizaci. Skupina se opírá o deset expertíz rozčleněných do čtyř hlavních oblastí činnosti: komunikace, média, data a technologie.

Díky jednotné a plynulé organizaci mají její klienti usnadněný přístup ke všem jejím expertízám na každém trhu. Publicis Groupe působí ve více než 100 zemích a pracuje v ní přes 108 000 profesionálů.

V čele Publicis Groupe stojí od roku 2017 Arthur Sadoun. Pod jeho vedením jsme přešli z původní holdingové struktury na nový integrovaný model Power of One. Na globální úrovni sdílíme také udržitelné hodnoty a výzvy v oblasti společenské odpovědnosti.

 

V České republice do skupiny Publicis Groupe patří značky kreativních agentur Leo Prague a Saatchi & Saatchi Prague, PR agentura MSL Czech Republic a expertízní týmy v oblasti Content Marketingu, Influencer Marketingu a produkce. Dále v rámci mediální divize do skupiny patří značky Performics, Starcom, Zenith, Starlink, Spark a Publicis Play. Máme experty na mediální strategii a plánování, včetně mediálního nákupu, dále v oblasti výkonnostního marketingu, dat, Adtech, retail médií a dalších disciplín. Součástí je i plně integrovaný strategický tým, který úzce spolupracuje jak s kreativními, tak s mediálními týmy.

 

Jako Publicis Groupe Czech Republic jsme si také prošli transformací, zbořili jsme tradiční reklamní sila a přešli na nový modulární a integrovaný model Power of One.

Místo desítek oddělených agentur tak dnes Publicis Groupe tvoří jeden tým, který má svou expertízu rozčleněnou na komunikacimédiadata a technologie.

Díky tomuto integrovanému přístupu Power of One vytváříme týmy na míru potřeb našich klientů, pro které jsme full-servisovým partnerem pro komplexní marketingovou komunikaci nebo byznysovým partnerem pro jednotlivé expertízy.

Artur Sadoun

Chairman & CEO Publicis Groupe

Publicis Groupe is seamlessly connected through the Power of One, to partner with our clients, to make them Win in the Platform World.

O inovacích v marketingu píšeme na F5 mag.

Přečtěte si nejnovější články